loading...
همه چیز برای همه
admin بازدید : 819 1393/03/31 نظرات (0)

در صورتیكه تاریخ تولد شما در:
اول فروردین ماه باشد سیاه هستید.
بین دوم فروردین تا 11 فروردین باشد ارغوانی هستید.
بین 12 تا 21 فروردین باشد. شما سرمه ای است.
بین 22 فروردین تا 31 فروردین باشد نقره ای هستید.
بین یكم اردیبهشت تا 10 اردیبهشت باشد سفید هستید.
بین 11 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت باشد شما آبی هستید.
بین 25 اردیبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائی رنگ هستید.
بین 4 خرداد تا 13 خرداد باشد شما شیری رنگ هستید.
بین 14 خرداد تا 23 خرداد ماه باشد شما خاكستری هستید.
بین 24 خرداد تا دوم تیر ماه باشد شما رنگ خرمائی هستید.
سوم تیر ماه باشد رنگ شما خاكستری است.
بین 4 تیر ماه تا 13 تیر ماه باشد شما قرمز هستید.
بین 14 تیر ماه تا 23 تیر ماه باشد شما نارنجی هستید.
بین 24 تیر ماه تا سوم مرداد ماه باشد شما زرد هستید.
بین 4 مرداد ماه تا 13 مرداد باشد شما صورتی هستید.
بین 14 مرداد تا 22 مرداد باشد شما آبی هستید.
بین 23 مرداد تا یكم شهریور باشد شما سبز هستید.
بین 2 شهریور تا 11 شهریور باشد شما قهوه ای هستید.
بین 12 شهریور تا 21 شهریور باشد شما كبود رنگ هستید.
بین 22 شهریور تا 31 شهریور باشد شما لیموئی هستید.
متولدین یكم مهر ماه زیتونی هستند.
بین 2 مهر تا 11 مهر ماه ارغوانی هستید.
بین 12 مهر تا 21 مهر ماه شما رنگ سرمه ای دارید.
بین 22 مهر ماه تا یكم آبان ماه شما نقره ای هستید.
بین 2 آبان تا 20 آبانماه باشد شما سفید هستید.
بین 21 آبانماه تا 30 آبانماه باشد رنگ شما طلائی است.
بین یكم آذر ماه تا 10 آذر ماه باشد شما شیری رنگ هستید.
بین 11 آذر ماه تا 20 آذر ماه باشد شما خاكستری هستید.
بین 21 آذر تا 30 آذر باشد شما خرمائی رنگ هستید.
متولدین اول دیماه نیلی رنگ هستند.
بین دوم دی ماه تا 11 دی ماه باشد رنگ شما قرمز است.
بین 12 دی ماه تا21 دی ماه باشد شما نارنجی هستید.
بین 22 دی ماه تا 4 بهمن ماه باشد شما زرد هستید.
بین 5 بهمن تا 14 بهمن ماه باشد شما صورتی هستید.
بین 15 بهمن تا 19 بهمن ماه باشد شما آبی هستید.
بین 20 بهمن تا 29 بهمن ماه باشد شما سبز هستید.
بین 30 بهمن تا 9 اسفند ماه باشد شما قهوه ای هستید.
بین 10 اسفند تا 20 اسفند باشد شما كبودی رنگ هستید.
بین 21 اسفند تا 29 اسفند باشد لیمویی هستید.

قرمز
با نمك و دوستداشتنی، مشكل پسند اما همیشه عاشق…….و اینطور بنظر میرسد كه مورد محبت نیز باشید. با روحیه و بشاش اما در همان زمان میتوانید بد اخلاق هم شوید قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد كنید و این همان عشقی است كه میتواند در راهی كه در پیش دارید همراهتان باشد آدمهایی را كه راحت صحبت میكنند دوست دارید این آدمها باعث میشوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

شیری رنگ
اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد ولی همیشه بشاش است.
شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت خود را بیرون بگذرانید، با دقت عشقتان را انتخاب میكنید و بسادگی عاشق نمی شوید اما وقتی او را یافتید تا مدتهای طولانی دوستش خواهید داشت.

نیلی
شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالائی در انتخاب عشق دارید. هر راه حلی را با دقت و تفكر انتخاب می كنید و بسیار بندرت مرتكب اشتباه احمقانه میشوید دوست دارید رهبر باشید و به راحتی می توانید دوستان جدید پیدا كنید.

خاكستری
جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمی كنید و هر آنچه را كه درونتان است آشكار می سازید. اما ضمنا میتوانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و نمی خواهید بطور نا برابر با شما برخورد شود. میتوانید روز مردم را روشن كنید. شما میدانید در زمان مناسب چه بگویید و خوش اخلاق هستید.
سبز
خیلی خوب با افراد تازه كنار می آیید. در واقع آدم خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با كلماتت به عواطف مردم آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه كسی باشید كه دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد مورد نظرت می مانید.

طلائی
شما میدانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است. آدم بشاشی هستید و زیاد بیرون میروید. بسیار سخت میتوانی فرد مورد نظرت را پیدا كنی اما وقتی او را یافتی تا سالیان متمادی دوباره عاشق نمی شوی.

صورتی
شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست دارید به سایرین كمك كنید. اما بسادگی قانع نمی شوی. دارای افكاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز مانند آنچه در قصه هاست هستید.

زرد
شما شیرین و بیگناهید ، مورد اعتماد بسیاری از مردم، و دارای رهبریتی قوی در ارتباطاتتان هستید. شما خوب تصمیم میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب می گیرید. همواره در افكار داشتن روابط عاشقانه بسر می برید.

خرمائی
باهوشید و میدانید چه چیزی درست است. میخواهید همه چیز را مطابق میل خود كنید كه گاهی میتواند بدلیل عدم توجه به نظر دیگران مشكل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور هستید. وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار است فرد بهتری پیدا كنید.

نارنجی
در مقابل اعمالتان مسئولیت پذیر هستید، می دانید چگونه با مردم رفتار كنید. همواره اهدافی برای دستیابی به آنها دارید و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش میكنید ، فردی آماده رقابت هستید. دوستانتان برایت بسیار مهم هستند و قدر آنچه را كه دارید میدانید، گاهی اوقات واكنشتان زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است.

ارغوانی
اسرار آمیز هستید، بهیچوجه خودخواه نیستید ، زود و آسان نظرتان جلب میشود. روزتان با توجه به خلقتان میتواند غمگین یا خوش باشد. بین دوستان محبوب هستید اما میتوانید دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید ، بسادگی امور را فراموش میكنید. بدنبال شخصی هستید كه قابل اعتماد باشد.

لیموئی
آرام هستید، اما بسادگی عصبانی می شوید. به آسانی حسادت می ورزید و در مورد چیزهای كوچك اعتراض میكنید، نمی توانید به یك كار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید كه اعتماد و علاقه همه را جلب میكند.

نقره ای
خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را بیازمایید. علاقه دارید خود سازی كنید و بسادگی می آموزید، براحتی میتوان با شما صحبت كرد و شما نصایح خوبی میدهید. وقتی موضوع دوستی است متوجه میشوید نمی توان به كسی اعتماد كرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا پایان عمر به آنها اعتماد میكنید.

سیاه
شما یك مبارز هستید و دارای انگیزه اید. اما تغییر در زندگی را نمی پسندید. زمانی كه تصمیمی گرفتید، روی تصمیمتان تا مدتها پای می فشارید. زندگی عشقی شما نیز توام با مبارزه است و مثل همه نیست.

زیتونی
شما روشن قلب و آدم گرمی هستید. همراه خوبی برای فامیل و دوستانید. خشونت را نمی پسندید و میدانید چه چیزی درست است. شما مهربان و بشاش هستید اما بسادگی به مردم حسادت نورزید.

قهوه ای
فعال و ورزشكارید ، برای دیگران مشكل است كه به شما نزدیك شوند. زمانی كه متوجه میشوید نمی توانید به چیزی كه میخواهید دستیابید ،‌ بسادگی تسلیم شده آنرا رها می كنید.

آبی
اتكا به نفس كمی دارید و خیلی ایرادی هستید. هنرمند هستید و دوست دارید عاشق شوید ، اما میگذارید عشقتان از دستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان میگیرید نه از قلبتان.

سرمه ای
شما جذابید و عاشق زندگی خود هستید ، نسبت به همه چیز دارای احساسی قوی هستید و خیلی زود گیج میشوید زمانی كه از دست شخص یا اشخاصی عصبانی می شوید برایتان مشكل است آنها را ببخشید.

سفید
شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید زود حسادت می ورزید نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه این حالت شما را دوست دارند.

كبود
احساسات شما بسادگی و ناگهانی تغییر میكند اغلب تنها هستید ، مسافرت را دوست دارید. انسان صادقی هستید ولی حرف مردم را زود باور میكنید. یافتن عشق برای شما سخت است و گمگشته عشق هستید…

admin بازدید : 297 1391/12/27 نظرات (0)

فال رنگ ها, روانشناسی رنگ, فال و طالع بینی, خصوصیات افراد

 

به گفته ی روانشناسان همه ی ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و خود واقعیمون رو با این رنگها نشون می دهیم.

برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود داره که می تونه بر زندگیش تاثیر بذاره.

اینکه شما بدونید برای اسمتون رنگ مخصوصی وجود داره و می تونید راز شخصیتی خودتون رو از لابلای اون پیدا کنید می تونه بسیار جالب باشه؛پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید :

برای اینکه با چگونگی موضوع آشنا بشید یه مثال میزنم : اسم و فامیل خودتون رو روی برگه ی کاغذ بنویسید تا بر اساس حروف و اعداد ذکر شده در پایین برای هر کدام،به رنگ مربوطه دست پیدا کنید؛

 

فال رنگ ها, روانشناسی رنگ, فال و طالع بینی, خصوصیات افراد

 

مثال:

مهدی قاسمیان م۴ ه۸ د۴ ی۳ ق۸ الف۱ س۱ م۴ ی۳ الف۱ ن۵

حالا اعداد رو با هم جمع می کنیم:

۴۲=۴+۸+۴+۳+۸+۱+۱+۴+۳+۱+۵

باز دوباره این دو عدد رو با هم جمع میکنیم:

۶=۲+۴

عدد شش مربوط به رنگ نیلی هست.

اگه عدد بدست اومده از ۹ بیشتر بود، باز دوباره اون دو عدد رو با هم جمع کنین.

حالا میتونین مشخّصات خودتون رو بخونین...

 

▪ صورتی

دارای قدرت جسمی بالایی هستید.به خاطر اراده ی بالایی که دارید می توانید رؤیاهایتان را به راحتی به واقعیّت تبدیل کنید.با مسؤلیتها به راحتی کنار می آیید و می توانید دیگران را در حلّ مشکلاتشان راهنمایی کنید.از نظر عاطفی فردی قوی و عمیق هستید.صمیمیت بیش از اندازه با دیگران برایتان سخت است.

 

▪ قرمز

بسیار جاه طلب بوده و گاهی برای رسیدن به اهداف خود ممکن است از دیگران نیز مایه بگذارید. قرمز رنگ حیات و جسارت است.همیشه تلاش دارید که آشکارا به فعّالیت بپردازید و مورد توجّه قرار بگیرید.بسیار خونگرم هستید و به سادگی تحریک می شوید.ممکن است در اوج شادی نیز ناگهان و با کوچکترین بهانه ای اخمهایتان در هم رفته و به لاک خود فرو بروید.باید سعی کنید که از انرژی فوق العادّه تان در جهت مثبت استفاده کنید.

 

▪ زرد

بسیار تیز هوش هستید.شخصیتی بسیار خوش بین و فعّال دارید.هرگز در ابراز آنچه می خواهید بر زبان بیاورید،کم نمی آورید.به خاطر زنده دلی،ابتکار و مستعد بودنتان،در برقراری ارتباطی خوب با دیگران،همیشه دور و برتان پر از دوستان مختلف خواهد بود.با وجودی که روحیه ی بسیار شادی دارید،هرگز احساس رضایت نخواهید کرد؛مگر اینکه شادی هایتان را با دیگران تقسیم کنید.تنها ایرادی که ممکن است داشته باشید قدرت تخیّل و تجسّم بیش از اندازه تان است که گاهی شما را در خود غرق می کند.اگر نتوانید انرژی و توانتان را در مسیر درستی هدایت کنید، در آخر خواهید دید بیشتر کارهایی که با هدفی مشخّص شروع کرده اید،ناتمام مانده اند.

 

▪ طلایی

در هر چیزی،فقط حدّ بالای آن می تواند رضایت خاطر شما را برآورده کند.از طرف دیگر،رفتار و کلامتان چنان جذّابیتی دارد که به ندرت ممکن است کسی با شما آشنا شود ولی شیفته تان نشود!دانش و آگاهی شما نسبت به زندگی غیر قابل توصیف است.به هر چیزی با خوش بینی زیاد نگاه می کنید.می توانید معلّم خوبی باشید و تمام تجربیاتتان را به دیگران نیز انتقال دهید. شرایط منفی را می توانید به بهترین موفّقیّت ها تبدیل کنید.

 

▪ نیلی

زندگی شما بیشتر به زندگی عارفان شباهت دارد.با عشق و علاقه ای که به پاکی و زیبایی های دنیا دارید،می توانید توان و شادی فوق العادّه ای به افراد افسرده ببخشید.علاوه بر روحیه و شخصیت نوع دوست و انسان پروری که دارید،از یک حسّ ششم بسیار قوی برخوردارید که از این طریق نیز می توانید به راحتی از مشکلات مردم با خبر شوید.

 

▪ سبز

برای شما خیلی مهم است که برنامه ی روزانه داشته باشید.نظم و انضباط برای شما اهمّیّت ویژه ای دارد.به ندرت ممکن است زندگیتان آشفته و بی هدف باشد.دیگران اغلب برای گرفتن راهنمایی های جدّی نزد شما می آیند.برای حلّ مشکلات دیگران به شدّت حرص می خورید.تکامل شخصیتی برایتان بسیار حائز اهمّیّت است و برای وسعت بخشیدن به دانش خود هرگز از آموختن دست بر نمی دارید.ترجیح می دهید به جای از شاخه ای به شاخه ی دیگر پریدن،روی هدف ثابتی به فعّالیّت بپردازید.

 

▪ بنفش

عاشق کند و کاو و جستجو در عمق هر پدیده هستید و شاید هم به همین دلیل،عشق به علوم ماوراءالطّبیعه در شما به حدّ کافی رشد کرده است.این باعث شده به رشته هایی چون فلسفه روی آورید.هیچ اتفاقی را به راحتی قبول نمی کنید مگر آنکه خودتان شخصا آن را تجربه کرده باشید.برای حلّ مشکلات نیز راه حل را در درون خود می جویید.عاشق تنهایی هستید و هماهنگ شدن با دیگران کمی برایتان مشکل است.

 

▪ آبی

به احتمال قوی،دیگران شما را شخصی بدون تعارف و غیر تشریفاتی می دانند و شاید هم به همین دلیل برایشان جالب توجّه هستید.آزادی برایتان ارزش زیادی دارد و هرگز نمی توانید در محیطی کار کنید که به شما تحکم می شود و یا زیر نظر قرار دارید.اگر این همه دنبال تنوبع هستید،به این دلیل است که اعتقاد زیادی به حقیقت دارید و برای همین زندگی با تمام مشکلات و سختی هایش برای شما ارزشی فوق العادّه دارد.

 

▪ نارنجی

شوخ طبعی و بذله گویی بخصوصی را که به ارث برده اید،باعث شده محبوب دیگران باشید.دیگران از بودن با شما لذّت برده و انرزی مثبت می گیرند.سعی می کنید همیشه لیوان را از نیمه ی پر آن ببینید و با بذله گویی خاصّ خود،محیط را برای انجام کاری مثبت فراهم سازید. آماده ی کمک به دیگران هستید.

admin بازدید : 366 1391/12/25 نظرات (0)

آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده‌ايد كه خوردن غذاها نيز طالع‌بيني دارد و شما مي‌توانيد درهر يك از روزهاي مختلف هفته، متناسب با هر روز غذاهاي مشخصي را مصرف كنيد.

شبكه خبري تورنتو نيوز در مقاله‌اي در اين باره آورده است كه غذاهاي ايده‌آل و متناسب با روزهاي مختلف هفته عبارتند از:

- يكشنبه: بر اساس طالع‌بيني روزهاي هفته، يكشنبه روز خورشيد است كه نماد درخشش و زندگي است و در اين روز مي‌توان انواع مواد غذايي شامل گياهان، سبزيجات، ميوه‌ها و انواع منابع گوشتي را مصرف كرد.

- دوشنبه: اين روز هفته «روز ماه» خوانده مي‌شود و ماه نيز نماد عنصر آب است و به همين دليل توصيه مي‌شود كه از مواد خوراكي حاوي ذخيره آب بيشتر مثل هندوانه، خيار و كدو تنبل و ساير ميوه‌ها و سبزي آبدارتر استفاده كنيد.

- سه‌شنبه: روز سياره مريخ است كه گفته مي‌شود فرمانرواي روز و ساطع‌كننده حرارت است. لذا گفته مي‌شود كه براي هماهنگي بدن با اين روز بهتر است از موادغذايي كه طبع گرم‌تري دارند مثل انبه، خرما و آناناس مصرف كنيد.

- چهارشنبه: روز متعلق به عطارد است كه به عنوان يك سياره دوگانه شناخته مي‌شود و بنابراين مصرف تمام انواع مواد غذايي در اين روز هفته توصيه مي‌شود.

- پنجشنبه: نيز روز متعلق به سياره مشتري است و به همين دليل براي هماهنگي با اين روز خوردن مواد غذايي زرد و نارنجي رنگ مثل پرتقال، ليمو و موز مفيد است.

 - جمعه: اين روز هم متعلق به سياره دوگانه عطارد بوده و بنابراين مصرف همه انواع مواد غذايي در روز جمعه بلامانع است.

- شنبه: اين روز نماد سياره كيوان است. از آنجا كه ساختار اين سياره از روغن است لذا مي‌توانيد در اين روز با خيال راحت از خوردن غذاهاي چرب و لذيذ، لذت ببريد.

admin بازدید : 759 1391/12/24 نظرات (0)

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

1. ساعت مرگ
اگر می توانستید آینده را پیش بینی کنید، دوست داشتید از تاریخ دقیق مرگ خود آگاه شوید؟ پیش بینی طول عمر ما، کسب و کار پُر درآمدی است. بیمه های دولتی و شرکت های بازنشستگی، سالانه میلیون ها دلار هزینه می کنند تا مرگ ما را پیش بینی کنند. جدول عمر، چنین تخمینی را به ما می دهد. بخش شبح وار داستان آن است، برخی از تخمین هایی که آنها بر اساس اش، دوره ای سه ساله از زندگی ما را پیش بینی می کنند، بر اساس اطلاعات مشخصی به دست می آید. امّا مرگ با این موارد برابر نیست؛ جنسیت و نژاد تاثیر زیادی دارند، هنگامی که شخصی به بدگویی از شما می پردازد.
عوامل بسیار زیادی بر طول عمر شما تاثیر دارد، که مهمترین آنها ژنتیک است که اخیرا کشف شده و با گذشته ارتباطی ندارد. ژنوم انسان حوزه گسترده ای است، برخی از ژن ها وجود دارند که زمان مرگ شما را رمزگذاری می کنند، و امکان تفسیر آنها به وسیله تکنولوژی مدرن وجود دارد. عوامل دیگری چون شغل، درآمد، شیوه زندگی، عادت ها، و سیگار کشیدن نیز تاثیرگذار هستند. آمارشناسان ساعت مرگ، داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و آن را به نتایج ژنتیکی شما پیوند می دهند و طول عمر نسبتا دقیقی را به شما ارائه می دهند. امّا این موضوع قطعا، مرگ و میر ناشی از سقوط هواپیما یا تصادف ماشین را در بر نمی گیرد.

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

2. خواندنی های تاروت
کارت های تاروت
مردم درباره موضوعات مختلفی سوال می کنند: قراردادهای مختلف، طول عمر، و خرید اموال. امّا بیشتر سوالات مربوط به عشق است. عشق؟ بله صحبت از عشق است؛ کلمه ای که خانم های دوست داشتنی عاشقش هستند.
کارل یونگ، اولین روانکاوی بود که به اهمیت نماد تاروت پی برد. او کارت های تاروت را به عنوان نمایندگان کهن الگو، مدّ نظر قرار داد: انواع پایه ای اشخاص یا موقعیت هایی که که در ناخودآگاه جمعی تمام انسان ها، جاسازی شده اند. نظریه کهن الگوها، چندین کاربرد روانکاوی را ایجاد نموده است. از آنجا که این کارت ها، کهن الگوهای مختلفی را از درون هر فرد نشان می دهند، ایده های درک از خود فرد را می توان بوسیله سوال از آنها برای انتخاب یک کارت که با آن شناسایی می شوند، به دست آورد. به طور برابر، فرد می تواند موقعیت را با تصور کردن آن، امتحان کرده و مشخص نماید؛ که این امر بر حسب ایده های کهن الگوی همراه با هر کارت به دست آمده است. برای نمونه، شخصی که بی پروا می دود، چون شوالیه شمشیرها یا فردی که کورکورانه جهان را به سمت خلیج می برد، مانند سوارکار اسمیت با دو شمشیر.
اخیرا، تیموتی لیری اظهار داشته است که کارت های ذخیره تاروت، نمایش تصویری رشد انسان از نوزادی تا بزرگسالی هستند. و "کارت حماقت"، که نمادی از نوزاد تازه متولد شده است؛ "کارت شعبده بازی" که نماد صحنه ای است که در آن نوزاد شروع به بازی با مصنوعات می کند. در دیدگاه لیری، تاروت های ذخیره، ممکن است به عنوان طرح اولیه برای نژاد بشری که بالغ شده است، دیده شود.

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

3. سفر در زمان
حال از استثنائی برای یک مفهوم سنتی در پیش بینی آینده سخن می گوییم و نه واقعا یک روش خاص. ریشه این مفهوم به 700 سال پیش از میلاد باز می گردد. سفر در زمان، حرکت میان نقاط مختلف در زمان به شیوه ای مشابه به حرکت میان نقاط در فضا می باشد. که اشیاء (یا در برخی موارد، فقط اطلاعات) را به زمان های عقب تر از زمان حال می فرستد، یا اشیاء را از حال به زمان آینده ارسال می کند، بدون آنکه دوره میانی را تجربه نمایند (حداقل نه با سرعت معمول).   
اگر چه سفر در زمان، نقطه مشترک داستان ها در دوره های مختلف بوده است، و سفر به آینده مسلما با توجه به پدیده اتساع (تاخیر) زمان بر اساس سرعت در نظریه نسبیت خاص، ممکن می باشد. امّا در حال حاضر مشخص نیست که آیا قوانین فیزیک اجازه سفر به گذشته را می دهند یا نه. برخی از تفاسیر مرتبط با سفر در زمان، همچنین اظهار می دارند که تلاش برای سفر به گذشته، ممکن است فرد را به جهانی موازی ببرد که تاریخش برای منشعب شدن از تاریخ واقعی سفرکننده، پس از لحظه ای آغاز می گردد که مسافر وارد زمان گذشته می شود.
نظریه انیشتین آنقدر ساده است که یک کودک نیز می توان آن را توضیح دهد، و هنگامی کاربردی می شود که وسیله ای را بسازیم که همانند یا سریع تر از سرعت زمان حرکت کند. و اگر این امر محقق گردد، می توانیم این مفهوم قدیمی را به واقعیت تبدیل کنیم.

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

4. اسکرایینگ (scrying)
از آن با عنوان بلوبینی نیز یاد می شود. عملی جادویی است که شامل دیدن اشیاء به صورت فیزیکی در یک محیط است. هدف از آن معمولا به دست آوردن چشم اندازی معنوی است، و در موارد کمتری برای مقاصد طالع بینی یا فال می باشد. بیشترین وسیله مورد استفاده در این کار، مواد بازتابنده، شفاف، یا شب تاب مانند کریستال، سنگ، شیشه، آینه، آب، آتش، یا دود می باشد. اسکرایینگ، در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان ابزاری برای غیب گویی درباره گذشته، حال، و آینده مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به نوع فرهنگ و اعمال، تصوراتی که هنگام نگاه کردن شخص به وسیله به چشمانش می آید، این گونه خیال می شود که از سوی خدا، ارواح، ذهن روانی، شیطان، یا ناخودآگاه آمده است.
اسکرایینگ، فعّالانه توسط فرهنگ ها و سیستم های اعتقادی گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، و به یک سنت یا ایدئولوزی محدود نیست. از سال 2009، آزمایش گانزفیلد، آزمایش که با الهام از این عمل جادویی شکل گرفته و شامل محرومیت حسی بود، مهمترین شاهد شناخته شده برای توانایی های فراروانی در محیط آزمایشگاه می باشد.

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

5. ادراک حسی فوق العاده (ESP)
این در واقع همان حس ششم است. و در برگیرنده دریافت اطلاعات از طریق حواس فیزیکی شناخته شده نیست، بلکه از طریق حسی است که با ذهن مرتبط است. این اصطلاح به معنی کسب اطلاعات بوسیله ابزاری است که برای فرضیه های محدود کردن علم، پایه ای بشمار می آیند. مانند این موضوع که ارگانیسم ها می توانند اطلاعاتی را از گذشته به زمان حال دریافت کنند.
اعتقاد بر این است که فرد هیپنوتیزم شده، می تواند ESP را به نمایش بگذارد. کارل سارگینت، یکی از روان شناسان دانشگاه کمبریج، در مورد اداعاهای اولیه درباره هیپنوتیزم شنیده بود. در نتیجه، آزمایشی را طراحی نمود. او 40 نفر از دانشجویان همکار خود را انتخاب کرد، هیچ یک از آنها اطلاع نداشتند که از ESP برخوردار هستند. سپس آنها را به دو گروه تقسیم کرد؛ گروهی که پیش از آنکه با کارت های زینیر مورد آزمایش قرار بگیرد، هیپنوتیزم می شد، و گروه کنترلی که تنها با این کارت ها سر و کار داشت. افراد گروه کنترل از 25 کارت موجود، تنها 5 کارت را درست انتخاب کردند، درست درصدی که شانس می گوید. امّا آنهایی که پیش از انتخاب هیپنوتیزم شده بودند، 11.9 از 25 عدد را درست انتخاب کردند.
نتایج مثبتی از آن به دست آمد؛ و دلیل آن مشاهده از راه دور یا RV می باشد که توانایی جمع آوری اطلاعات درباره یک هدف دور یا نامشخص با استفاده از ابزارهای ماوراء الطبیعه است؛ ادراک حسی فوق العاده (ESP) یا احساس کردن با ذهن. به طور معمول، از یک بیننده از راه دور انتظار می رود تا اطلاعاتی را درباره یک شیء بدهد که از نگاه ها پنهان است و با فاصله از او جدا شده است. این نوع سنجش و دیدن، در دهه 1990 میلادی بسیار محبوب شد؛ در این دوره اسناد مرتبط با پروژه استارگیت در معرض دید عموم قرار گرفت، پروژه تحقیقاتی بیست میلیون دلاری که با حمایت مالی دولت فدرال ایالات متحده آمریکا، برای تعیین هرگونه برنامه نظامی بالقوه از پدیده های روانی تعیین گشته بود.

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

6. مایکل نوستردام (نوستراداموس)
مایکل نوستردام در سال 1503 در کشور فرانسه به دنیا آمد. او یک پزشک و منجّم بود، و مسلط به سه زبان یونانی، لاتین، و عبری بود. و با توجه به دیدگاه هزاران نفر از طرفداران او، نوستراداموس پیشگوی آینده نیز بوده است. جنگ جهانی دوم، بمب اتمی، ترور جان اف. کندی، و فرود بر ماه، برخی از پیشگویی های این مرد قرن شانزدهمی می باشد. امّا او چگونه می توانست پیشگویی کند و از چه ابزاری برای عبور از زمان و مکان استفاده می کرد؟
مطابق با برخی دیدگاه ها، او را هیپی قرن شانزدهم می دانند؛ شخصی که برای پیش گویی هایش خود را از خواب محروم می کرد و با خوردن کمی داروی توهم زا و نگاه به شعله شمع، شروع به پیش گویی می نمود. امّا نوستراداموس ادعا می کرد که مبنای پیش گویی های او ستاره شناسی است- ارزیابی نجومی از کیفیت تحولاتی که در آینده ممکن است رخ دهد- امّا منجّمان حرفه ای آن زمان مانند لورنس ویدل، او را به خاطر نادرستی و فرض این موضوع که "طالع بینی تطبیقی" (قیاس ترکیب نجومی آینده با آنهایی که با رویدادهایی گذشته همراه است) می تواند آنچه را در آینده رخ می دهد، پیش بینی کند، مورد انتقاد قرار دادند. برای 500 سال است که مردم پیشگویی های او را دنبال می کنند، و حتی امروز نیز تلاش می کنند تا پیش گویی های او را رمزگشایی نمایند.

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

7. رویای وابسته به الهام قبلی
توانایی برای دیدن آینده از طریق الهام را می گویند. برای دیدن و تصور کردن آینده، این توانایی نیازمند آن است که استفاده کننده ناهشیار باشد. با این وجود، مشخص نیست که استفاده کننده بتواند این توانایی را به دلخواه فعّال نماید.
رویاها، همان طور که مشخص است، برای تفسیر کردن باز می باشند. در اغلب موارد، تفاوت های جزئی میان رویا و حوادث واقعی وجود ندارد. چه این امر به رویاهایی مربوط باشد که کاملا جدّی نیستند، باید بدانیم که آینده همواره در حال تغییر است؛ نمی دانیم که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد یا در واقع نتیجه طبیعی قدرت نامشخص می باشد. در عین حال، در ارتباط با رویدادهای حقیقی، رویاها می توانند بسیار واقعی باشند. هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد که این رویاها چه زمانی به واقعیت تبدیل می شوند. جزئیاتی که فرد پس از بیدار شدن از خواب می تواند به یاد آورد، بستگی به خواب دیدن در طول مرحله حرکت سریع چشم (REM) دارد. این خواب ها، همچنین به حملات وابسته به تلپاتی، حساس بوده و آسیب پذیر می باشد.
الهام قبلی

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

8. کف بینی
کف بینی، هنر تشخیصی و پیش بینی آینده از طریق بررسی کف دست می باشد. این شیوه پیش بینی در همه جای جهان و در میان فرهنگ های گوناگون وجود دارد. ریشه های کف بینی به هندوستان بر می گردد. هنر کف بینی، از هند به چین، تبت، مصر، ایران، و دیگر کشورهای اروپایی گسترش یافت. کف بینی از چین وارد یونان شد، جایی که آناکسگوراس از آن استفاده می کرد. با این وجود، کف بین های معاصر، اغلب روش های سنتی پیش بینی را با روانشناسی، شفاهای کل نگر، و روش های جایگزین الهام، ترکیب نمودند.
کف بینی، شامل شیوه ارزیابی از شخصیت یک فرد یا زندگی آینده او از طریق خواندن خطوط کف دستش بود. خطوط مختلف ("خط قلب"، "خط زندگی"، و غیره) و "پایه ها" (یا دست اندازها)، ظاهرا تفاسیری را پیشنهاد می دهد که بوسیله اندازه های نسبی، کیفیت، و تقاطع ها تفسیر می شود. در برخی سنت ها، کف بین ها همچنین مشخصه های انگشتان، ناخن ها، اثر انگشت و الگوی پوست کف دست، بافت پوست و رنگ، شکل دست، و انعطاف پذیری دست را نیز بررسی می کنند. کف بین ها، کار خود را با "دست برتر" آغاز می کنند- دستی که فرد با آن می نویسد یا از آن زیاد استفاده می کند. دستی که گاهی اوقات ذهن خودآگاه فرد را نشان می دهد؛ در حالیکه آن دست ذهن ناخودآگاه را به تصویر می کشد. در برخی از سنت های کف بینی، باور بر این است که دست دیگر حامل صفات ارثی و خانوادگی است؛ یا به اعتقادات کیهانی کف بین مرتبط است، تا اطلاعاتی را درباره زندگی گذشته به فرد بدهد.
پژوهش های مختلفی در رابطه با صحّت کف بینی انجام شده است که مبتنی بر سیستم تجزیه و تحلیل شخصیت می باشد. امّا تاکنون هیچ دلیل مشخص و قاطعی ارائه نشده است که نشان دهنده رابطه میان خطوط کف دست و شخصیت یک فرد باشد، و بتوان از این تجزیه و تحلیل نتیجه گرفت که آن شخص از اختلالی کروموزومی رنج می برد یا به گروه خاصی تعلق دارد.

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

9. توانایی های پیش بینی کننده در حیوانات
حیوانات همه جا هستند، امّا آیا راز درک آنها، فراتر از ادراک بشر است؟ خب این امر امکان دارد، زیرا رابطه تکاملی قدرتمندی میان پاسخ حیوانات و احساس آنها از حوادث پیش از رخ دادن وجود دارد، مانند اینکه آنها از مکان خارج می شوند و ما نمی توانیم این موضوع را درک کنیم. قرن هاست که گفته می شود، حیوانات می توانند زلزله را پیش بینی کنند. در سال 373 پیش از میلاد، مورخان حیواناتی چون موش، مار، و راسو را در شهر یونانی هیلیک ثبت کردند که تنها چند روز پیش از زلزله، شهر را ترک کرده بودند.
داستان هایی از این دست در طول تاریخ و قرن های مختلف نقل شده است. گربه ماهی ها وحشیانه شنا می کنند، مرغ ها تخم نمی گذارند، و زنبورها کندوهای خود را با ترس ترک می کنند. صاحبان بسیاری از حیوانات خانگی اظهار داشته اند که سگ یا گربه آنها، پیش از آغاز زلزله و لرزش زمین، حرکات عجیبی انجام داده اند- بی دلیل زوزه کشیده یا پارس می کردند، یا نشانه های عصبی بودن و بی قراری نشان می دادند. امّا واقعیت آن است که آنچه حیوانات احساس می کنند، اگر اصلا چیزی را احساس کنند، یک معما است. یک نظریه آن است که حیوانات وحشی و اهلی، لرزش زمین را سریع تر از انسان حس می کنند. عقاید دیگری نیز در رابطه با تغییرات الکتریکی موجود در هوا که از زمین ساطع می شود، مطرح شده است.
فیل وحشیانه فریاد می زند، به سمت درختان می رود، و به سطح بالاتر فرار می کند- درست پیش از آنکه تسونامی رخ دهد و صدها هزار نفر از مردم غرق شوند. آیا فیل ها از این موج مرگبار آگاه شده بودند؟ در مصاحبه هایی که با دانشمندان و شاهدان صورت گرفته، مشخص شده است که برخی حیوانات از احساساتی برخوردارند که به آنها اجازه می دهد تا بلایای طبیعی را بسیار زودتر از انسان حس کنند.
برای مثال، برخی موجودات قادر به شنیدن صداهای "زیرصوت" هستند- صداهایی که بوسیله پدیده های طبیعی، از جمله، زلزله، آتشفشان، و طوفان، تولید می گردد. و گوش انسان قادر به درک آن نیست. این توانایی به فیل ها و حیوانات دیگر زمان کافی می دهد تا واکنش نشان داده و به جای امنی فرار کنند. توضیح دیگری در رابطه با حساسیت حیوانات به تغییرات میدان مغناطیسی نهفته وجود دارد. زمین شناس بزرگ، موتولیجیکا، دریافته است که برخی حیوانات به تغییر موجود در جریان های الکتریکی واکنش نشان می دهند. او یک گربه ماهی را تحت نظر قرار داده است، حساس ترین موجودی که او مورد آزمایش قرار داده است، تا به او کمک نماید از آمدن بلایای طبیعی آگاه شود.

فال, نوستراداموس, آداب و رسوم, پیش بینی آینده

10. نظریه بزرگ کرانچ
ما همواره فکر می کنیم که نگاه کردن به ستاره ها، اطلاعات زیادی را درباره ما و آینده مان می دهد. ایر تفکر به مصریان باستان می رسد، که هم نوشتن را اختراع کردند و هم اهرام را ساختند. حتّی اولین منجمان نیز در این دوره متولد شدند. آنها برای پیش بینی نتایج سالانه رود نیل، شروع به دنبال کردن ستاره و یادگیری ستاره شناسی نمودند.
و حتبی با گذشت 5000 سال، ستارگان هنوز هم کمک می کنند. نظریه ای وجود دارد که می گوید زندگی و رویدادها ممکن است خود را در آینده ای دور تکرار نمایند، همان طور که در گذشته یا حال اتفاق افتاده اند. این نظریه را نظریه بزرگ کرانچ می نماند. برای این کار، ابتدا باید به آغاز زمان باز گردیم، روزی که جهان آغاز شد و بینگ بنگ رخ داد. لحظه ای که هستی شکل گرفت؛ آن را نقطه صفر زمان می دانند (این اتفاق 14 میلیارد سال پیش روی داد). سپس شروع به گسترش و باز شدن کرد، گسترشی که هنوز ادامه دارد. مطابق با نظریه انیشتین، این توسعه تا زمانی ادامه یافته، و پس از آن حرکت به سمت عقب آغاز می گردد. این نظریه، که مطابق با آن جهان به نقطه آغازین و اندازه اصلی خود باز می گردد، سبب جمع شدن انرژی زیادی درون زمین شده (در فضایی محدود) که انفجار بیگ بنگ دیگری را رقم خواهد زد. و پس از آن این چرخه بارها و بارها اتفاق افتاده و ادامه می یابد.
در کیهان شناسی فیزیک، نظریه کرانچ بزرگ، یک سناریوی احتمالی برای سرنوشت نهایی جهان است. که بر اساس آن جهان بزرگ می شود و بعد حرکت بالعکس را طی می کند؛ و چون ققنوسی باز بر می گردد. و این چرخه تا ابد ادامه دارد

cool text

درباره ما
Profile Pic
سلام به همه ی شما امیدوارم لحظات خوشی را در وب من بگذرانید.من درمورد همه چیز برایتان مطلب نوشتم.راستی؟!نظر یادتون نره. منتضر پیشنهاد های خوبتون هستم. می دونیدکه..اگر نظر بدید سعی میکنم سایت و وب بهتری را ارایه بدم. مر30 از همکاریتون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 393
  • بازدید سال : 14,085
  • بازدید کلی : 376,017
  • کدهای اختصاصی
    مرورگر های مناسب سایت